Kayseri toplu taşıma zirvesine ev sahipliği yapacak

Uluslararası Toplu Taşımacılar Birliği'nin 7. Türkiye Konferansı 9 Mart’ta Kayseri'de yapılacak

KAYSERİ (AA) - Uluslararası Toplu Taşımacılar Birliği'nin (UITP) 7. Türkiye Konferansı Kayseri'de yapılacak.

Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, UITP Türkiye Konferansı, Kayseri Büyükşehir Belediyesi ve Kayseri Ulaşım AŞ'nin ev sahipliğinde 9 Mart'ta Kayseri'de gerçekleştirilecek.

Konferansta toplu taşımacılıkta reform ve kurumsallaşma ele alınacak.

Türkiye'nin yanı sıra çok sayıda ülkeden toplu taşımacılık işletmecileri, merkezi idareler, yerel yönetimler, endüstri kuruluşları, araştırma merkezleri, akademisyenler ve danışmanların katılacağı program, 9 Mart Perşembe günü saat 09.00’da Kadir Has Kongre ve Spor Merkezi’nde yapılacak.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu