Kayseri Şekerspor, Play-Off’a yükseldi

Kayseri Süper Amatör Küme B Grubu'nda oynanan önemli karşılaşmada Kayseri Şekerspor, Akkışla ile berabere kalarak play-off biletini kaptı.

Kayseri Süper Amatör Küme B Grubu'nda oynanan önemli karşılaşmada Kayseri Şekerspor, Akkışla ile berabere kalarak play-off biletini kaptı.

Kayseri Süper Amatör Küme B Grubu'nda Kayseri Şekerspor ve Argıncıkspor son şanslarında Play-Off biletini kapmak için mücadele verdi. Kayseri Şekerspor, ligde kalma mücadelesi veren Akkışlaspor ile oynarken, Argıncıkspor ise haftalar önce şampiyonluğunu ilan eden Erciyes Esen Makinaspor ile karşı karşıya geldi.

Kayseri Şekerspor ikinci yarının sonlarına kadar önde götürdüğü karşılaşmada son dakikalarda yediği gollerle bir puana razı oldu. Play-Off mücadelesi veren bir başka takım olan Argıncıkspor ise lider Erciyes Esen Makinaspor karşısında oldukça zorlandı. Gol pozisyonlarını istediği gibi değerlendiremeyen Argıncıkspor, sahadan 2-1 mağlup ayrılarak Play-Off biletini kaybetti.

Kayseri Şekerspor 46 puanla Play-Off biletini alırken, Argıncıkspor 45 puanda kalarak şansını yitirdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler