Kayseri İl Sağlık Müdürlüğünden demokrasi nöbetine destek

KAYSERİ (AA) - Kayseri İl Sağlık Müdürlüğü sağlık ekipleri, Cumhuriyet Meydanı'nda süren demokrasi nöbetlerinde vatandaşları yalnız bırakmıyor.İl...

KAYSERİ (AA) - Kayseri İl Sağlık Müdürlüğü sağlık ekipleri, Cumhuriyet Meydanı'nda süren demokrasi nöbetlerinde vatandaşları yalnız bırakmıyor.

İl Sağlık Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamaya göre, 15 Temmuz gecesi yaşanan hain FETÖ darbe girişimi sonrası demokrasi ve milli iradenin yanında olmak için meydanlara çıkan sağlık çalışanları Kayseri halkına destek veriyor.

Demokrasi nöbeti tutan vatandaşların karşılaşabileceği sağlık sorunlarına anında müdahale edebilmek ve destek olabilmek amacıyla 2 ambulans, 1 motosiklet ambulans, 1 UMKE (Ulusal Medikal Kurtarma) aracı ve UMKE çadırı Cumhuriyet Meydanı'nda hazır bekletiliyor.

İl Sağlık Müdürü Dr. İsmail Kılıç, yardımcıları ve personel de meydandaki demokrasi nöbetlerine katılarak destek veriyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL