Kaynarcalı öğrenci Wushu Kung Fu Türkiye Şampiyonu oldu

Sakarya'nın Kaynarca ilçesinde ortaokul öğrencisi, Antalya'da düzenlenen Wushu Kung Fu Şampiyonasında kendi kategorisinde Türkiye Şampiyonu oldu.

Sakarya'nın Kaynarca ilçesinde ortaokul öğrencisi, Antalya'da düzenlenen Wushu Kung Fu Şampiyonasında kendi kategorisinde Türkiye Şampiyonu oldu.

Sakarya Kaynarca ilçesinde Atatürk Ortaokulu öğrencisi Ebrar Batıhan 5 ve 17 Mart tarihleri arasında Antalya Kemer ilçesinde yapılan 15 Temmuz Şehidi Muhammet Oğuz Kılınç Türkiye Wushu Kung Fu Şampiyonasında kendi kategorisinde Türkiye Şampiyonu oldu. 48 kilogramda "Yıldızlar" kategorisinde yarışan Batıhan, Balkan Şampiyonasına katılmaya hak kazandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor