KAYMEK'te yeni dönem açıldı

KAYSERİ (AA) - Kayseri Büyükşehir Belediyesi bünyesinde faaliyetlerini yürüten Kayseri Mesleki Eğitim ve Kültür AŞ'de (KAYMEK) yeni dönem açıldı.Büyükşehir...

KAYSERİ (AA) - Kayseri Büyükşehir Belediyesi bünyesinde faaliyetlerini yürüten Kayseri Mesleki Eğitim ve Kültür AŞ'de (KAYMEK) yeni dönem açıldı.

Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, yeni dönem öncesi KAYMEK bünyesindeki eğitmen ve idarecilerle toplantı yapıldı.

KAYMEK'in yeni dönemle ilgili çalışmalarına ilişkin toplantıya KAYMEK Mesleki Eğitim Kursları, Genç KAYMEK Gençlik Merkezleri, Huzur Çınarı Aile Danışmanlık ve Rehberlik Merkezi ile ilçelerde açılan kadın ve gençlik merkezlerinin birim müdürleri ve eğitmenler katıldı.

Yaklaşık 230 çalışanın iştirak ettiği toplantıda, yeni dönemde görev yapacak eğitmen ve idarecilere hayırlı olsun temennisinde bulunuldu ve yapacakları çalışmalara ilişkin bilgiler verildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL