Kaymakam Yılmaz gazileri ziyaret etti

KIRIKKALE (AA) - Yahşihan Kaymakamı Fatih Yılmaz, 17 yıl önce Bingöl’ün Genç ilçesinde vatani görevini yaptığı sırada mayına basması sonucu ayaklarını...

KIRIKKALE (AA) - Yahşihan Kaymakamı Fatih Yılmaz, 17 yıl önce Bingöl’ün Genç ilçesinde vatani görevini yaptığı sırada mayına basması sonucu ayaklarını kaybeden Gazi Harun İpek'i ziyaret etti.

Kaymakam Yılmaz, İpek'e her türlü ihtiyacında devletin yanında olduğunu söyledi.

Şehit aileleri ve gazilerin kendileri için çok önemli olduğunu aktaran Yılmaz, "Şehitlerimize Allah'tan rahmet, gazilerimize acil şifalar diliyorum. Sizlere ne kadar dua etsek, teşekkür etsek az. Bizim gurur kaynağımızsınız. Bizler sizlerin rahatı için gece gündüz çalışıyoruz. Tekrar geçmiş olsun." diye konuştu.

Gazi İpek de ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, kaldırım ve engelli otoparklarında yaşadığı problemleri Kaymakam Yılmaz'a iletti.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE