Kaymakam Yıldız'dan Engelliler Derneği'ne ziyaret

ANKARA (AA) - Kızılcahamam Kaymakamı Mehmet Yıldız, Engelliler Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Yusuf Ziya Ertürk'ü ziyaret etti.Dernek binasında...

ANKARA (AA) - Kızılcahamam Kaymakamı Mehmet Yıldız, Engelliler Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Yusuf Ziya Ertürk'ü ziyaret etti.

Dernek binasında Ertürk'ten çalışmaları hakkında bilgi alan Yıldız, engellilerin yaşamlarını kolaylaştırmak için ellerinden gelen çalışmayı yapacaklarını söyledi.

Yıldız, "Engelli kardeşlerimizin mutluluğu bizim de mutluluğumuzdur. Sizlere elimizden gelen bütün desteği vermeye hazırız. İmkanlarımız dahilinde engelli kardeşlerimizin yaşamlarını daha da kolaylaştırmaya çalışacağız." dedi.

Kaymakam Yıldız'ın ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getiren Ertürk ise "Engelli vatandaşlarımıza tanınan haklar bir bağış, iyilik değil, onların insan olmalarından kaynaklanan doğal haklarıdır. Onları insanca yaşatacak ortamları hazırlamak, üretici olarak topluma kazandırmak, toplumların en önemli görevlerindendir." ifadesini kullandı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL