Kaymakam Taşçı Ergene’ye veda etti

Son kararnameyle birlikte Gaziantep Şahinbey Kaymakamlığına atanan Ergene Kaymakamı Mehmet Emin Taşçı ilçeye veda etti.

Son kararnameyle birlikte Gaziantep Şahinbey Kaymakamlığına atanan Ergene Kaymakamı Mehmet Emin Taşçı ilçeye veda etti.

Ergenelilere seslenen Kaymakam Taşçı, "Dört yıldır görev yaptığım Ergene'den Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesiyle Gaziantep ili Şahinbey ilçesine atanmış bulunmaktayım. Görevim boyunca bana verilen görevleri, layıkıyla gerçekleştirmek için gayret gösterdim. Bu görev ve sorumluluk bilinci içinde devlet anlayışı ile tarafsız ve adil olarak Ergene de yaşayan her vatandaşın kaymakamı olarak hizmet etmeye gayret ettim. Devletin hoşgörüsünü, merhametini, şefkatini ve gülen yüzünü her zaman göstermeye çalıştım. Bana verilen görevleri hak, hukuk ve adalet anlayışı içerisinde yerine getirmenin huzuru ile görevimden ayrılıyorum. Allah'a ısmarladık, hoşça kalın" ifadelerine yer verdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?