Kaymakam Pektaş, başarılı öğrencileri kabul etti

SİVAS (AA) - Şarkışla Kaymakamı Akif Pektaş, atletizm yarışmalarında ikincilik kupası kazanan Şarkışla Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerini...

SİVAS (AA) - Şarkışla Kaymakamı Akif Pektaş, atletizm yarışmalarında ikincilik kupası kazanan Şarkışla Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerini makamında kabul etti.

Pektaş, ziyarette Okul Müdürü Mehmet Ali Köse, beden eğitimi öğretmeni Celal Arslan ve öğrencilerle bir süre sohbet etti.

Öğrencileri tebrik eden Pektaş, bir dahaki yarışmalarda birincilik kupası beklediğini söyledi.

Ziyaretin sonunda Pektaş, öğrencilere spor ayakkabı hediye etti.

Öğrenciler daha sonra Milli Eğitim Müdürü Mevlüt Ergen'e ziyarette bulundu.


Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu