Kaymakam Kılınç muhtarları kabul etti

KONYA (AA) - Yalıhüyük Kaymakamı Muhammed Deniz Kılınç, ilçedeki muhtarları makamında ağırladı.Kılınç kabul sırasında yaptığı konuşmasında,...

KONYA (AA) - Yalıhüyük Kaymakamı Muhammed Deniz Kılınç, ilçedeki muhtarları makamında ağırladı.

Kılınç kabul sırasında yaptığı konuşmasında, "Muhtarlarımız, bulunduğu köy ve mahallelerde devletimizin tüm kurumlarını temsil etmekte ve halkımızla devlet kurumları arasında köprü vazifesi görmektedir." dedi.

Kılınç, muhtarlık görevinin sevgi ve fedakarlık isteyen zor bir iş olduğunu belirterek tüm muhtarların gününü kutladı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL