Kaymakam Kılıç hasret giderdi

YOZGAT (AA) - Sorgun'da 2010-2014 yıllarında kaymakamlık yapan ve buradan Çorlu Kaymakamlığı’na atanan Levent Kılıç, Sorgun'u ziyaret etti. Son kararname...

YOZGAT (AA) - Sorgun'da 2010-2014 yıllarında kaymakamlık yapan ve buradan Çorlu Kaymakamlığı’na atanan Levent Kılıç, Sorgun'u ziyaret etti.

Son kararname ile Çorlu Kaymakamlığı’ndan Manisa’nın Salihli Kaymakamlığı’na atanan Kılıç, Sorgun ziyaretinde Kaymakam Mustafa Altınpınar, Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Üzeyir Arslan, İl Genel Meclisi Üyesi Mesut Kılıç, eski Belediye Başkanı Ahmet Şimşek ve gazetecilerle bir araya geldi.

Kılıç, "Sorgun’da 4 yıl görev yaptım ve çok güzel duygularla, anılarla ayrıldım. Buradaki dostlukları, arkadaşlıkları hiç unutmadım." dedi.

Kaymakam Mustafa Altınpınar da Kaymakam Kılıç’ı ağırlamaktan büyük mutluluk duyduğunu belirterek, kendisine yeni görev yerinde başarılar diledi.

Ticaret ve Sanayi Odası'nı da ziyaret eden Kılıç daha sonra ilçeden ayrıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL