Kaymakam Erdem'e ziyaretler

SİVAS (AA) - Şarkışla Kaymakamı Mehmet Erdem'e hayırlı olsun ziyaretleri devam ediyor. Şarkışla Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz, Belediye Başkan...

SİVAS (AA) - Şarkışla Kaymakamı Mehmet Erdem'e hayırlı olsun ziyaretleri devam ediyor.

Şarkışla Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz, Belediye Başkan Yardımcısı Uğur Taş, İl Genel Meclis Üyeleri Burhanettin Uğurlu, Hasan Yılmaz ve Orhan Tamer, göreve yeni başlayan Erdem’i makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerini iletti.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Erdem, "Aşık Veysel, Muhsin Yazıcıoğlu ve bir çok değerleri bulunan ozanlar diyarında görev yapacak olmanın mutluluğunu yaşıyorum. Şarkışla’daki görevimde sizlerle el ele vererek bir ekip halinde, Şarkışla için çalışacağız." dedi.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek