Kaymakam Baytok, rehabilitasyon merkezini ziyaret etti

NEVŞEHİR (AA) - Gülşehir Kaymakamı Muhammed Sait Baytok, Gümüşkent beldesindeki Engelli Bakım ve Rehabilitasyon Merkezini ziyaret ederek incelemelerde bulundu.Merkez...

NEVŞEHİR (AA) - Gülşehir Kaymakamı Muhammed Sait Baytok, Gümüşkent beldesindeki Engelli Bakım ve Rehabilitasyon Merkezini ziyaret ederek incelemelerde bulundu.

Merkez Müdürü Ecevit Özcan ve eğitimcilerden bilgi alan Kaymakam Baytok, sosyal devlet anlayışının en önemli göstergesinin bakıma muhtaç insanlara yapılan hizmetler olduğunu kaydetti.

Merkezin atölyesinde yapılan el sanatlarına yönelik çalışmaları izleyen Baytok'a, çerçevesi iple örülmüş duvar saati hediye edildi.

Ziyarette Baytok'a, İlçe Jandarma Komutanı Astsubay Başçavuş Onur Ömer Beşiktaş ve İlçe Emniyet Müdürü Mesut Bozbıyık eşlik etti.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?