Kaymakam at binip ok attı

KONYA (AA) - Akşehir Kaymakamı Mehmet Türk, ata binerek ok attı. Türk, Nasreddin Hoca Atlı Okçuluk Spor Kulübünü ziyaret ederek, 18-20 Ağustos'ta Kapadokya'da...

KONYA (AA) - Akşehir Kaymakamı Mehmet Türk, ata binerek ok attı.

Türk, Nasreddin Hoca Atlı Okçuluk Spor Kulübünü ziyaret ederek, 18-20 Ağustos'ta Kapadokya'da yapılacak olan Türkiye Geleneksel Atlı Okçuluk Şampiyonası yarı finalinde mücadele edecek sporculara başarılar diledi.

Ziyarette sporcuların sunduğu atlı okçuluk gösterisini izleyen Türk, kendisi de ata bindi ve başarılı ok atışları yaptı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL