Kaymakam Altınpınar okulları inceledi

YOZGAT (AA) - Sorgun Kaymakamı Mustafa Altınpınar, okullarda incelemede bulundu. İlçede bakım, onarım çalışmaları süren okul binalarını gezen Altınpınar,...

YOZGAT (AA) - Sorgun Kaymakamı Mustafa Altınpınar, okullarda incelemede bulundu.

İlçede bakım, onarım çalışmaları süren okul binalarını gezen Altınpınar, çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı.

İnceleme sonrası gazetecilere açıklamalarda bulunan Altınpınar, 2018-2019 eğitim-öğretim yılının başlamasına kısa bir süre kaldığını belirterek, öğrencilerin sorunsuz bir şekilde eğitime başlaması için çaba sarf ettiklerini söyledi.

Altınpınar, "Öğrencilerimiz 17 Eylül'de yeni bir eğitim-öğretim yılına başlayacak. Yaz tatilinde yenileme çalışmaları başlatılan Sorgun Anaokulu ve yapımı devam eden Endüstri Meslek Lisemizin inşaatında incelemelerde bulunarak çalışmaların hangi safhada olduğuna baktık. Anaokulumuz bu eğitim-öğretim yılına yetişecek. Ancak bir okul binası, 2 atölye ve bir yurttan oluşan Endüstri Meslek Lisesi inşaatımız, 2019 yılı eylül ayında tamamlanacak. Tüm okullarımız 17 Eylül'de yeni eğitim-öğretim yılına hazır olacak." diye konuştu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL