Kış mevsiminin etkisini kaybetmesi ve havaların ısınmaya başlaması ile birlikte baharın gelişini müjdeleyen kayısı ağaçları çiçek açmaya başladı.
Soğuk kış günlerinin yerini ılık bahar günlerine bırakmasıyla birlikte doğa da bu dönüşüme ayak uyduruyor. Konya'da kışın yapraklarını döken kayısı ağaçları, güneşin kendini göstermesi ve havaların ısınmasıyla birlikte çiçek açmaya başladı. Ağaç dallarında beyaz bir örtü gibi duran çiçekler, güzel bir görüntü oluşturuyor.
Kayısı ağaçları çiçek açtı
Kış mevsiminin etkisini kaybetmesi ve havaların ısınmaya başlaması ile birlikte baharın gelişini müjdeleyen kayısı ağaçları çiçek açmaya başladı.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?