Kavşakta bekleyen ambulansa çarptı

Kırmızı ışıkta duran ambulansa çarpan aracın sürücüsü yaralandı.

Konya Numune Hastanesine bir hasta bıraktıktan sonra 14 No'lu Acil Yardım İstasyonuna dönen Mustafa Güler idaresinde 42 ALT 59 plakalı ambulansa, Selçuklu Güzeldere Caddesi'nde kırmızı ışıkta beklediği sırada Betül Nalçacıgil'in kullandığı 42 DH 602 plakalı otomobil arkadan çarptı.

Başından yaralanan otomobil sürücüsü Nalçacıgil, olay yerine gelen başka bir ambulansla Konya Numune Hastanesine kaldırıldı. Yaralının sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi. AA

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?