Kavga kanlı bitti: 2 yaralı

Çorba içmek için lokantaya giden iki grup arasında çıktı.1'i ağır 2 kişi yaralandı.

Konya'da çorba içmek için lokantaya giden iki grup arasında çıkan kavgada 1'i ağır olmak üzere 2 kişi yaralandı.

Olay, saat 05.30'da Selçuklu’ya bağlı Beyhekim Mahallesi Kaleönü Sokak'ta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, lokantaya giren 4 kişi, içeride çorba içen 2'si bayan 4 kişilik bir grubun yanında bulunan masaya oturdu. Kimlikleri belirlenemeyen 4 kişilik gruptan birisi, yan masada oturan üniversite öğrencisi olduğu öğrenilen S.B'yi (25) bakışlarıyla rahatsız etti. Olaya, bayanların alkollü oldukları öne sürülen erkek arkadaşlarının müdahale etmesiyle, diğer masadaki şahıslar arasında sözlü tartışma başladı.

Tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine şahıslar, İ.D. (29) ile kız arkadaşı S.B'yi darp ettikten sonra kaçtı. Vücuduna ve başına aldığı darbeler sonucu ağır yaralanan İ.D. ile hafif yaralanan S.B. ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Kavgayı ayırmak isterken, şahısların kendisini de darp ettiklerini söyleyen S.B'nin, şahısları tanımadığını söylediği öğrenildi. İ.D'nin sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu belirtilirken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?