Kastamonu'daki orman yangını

Soğutma çalışmaları devam ediyor

KASTAMONU (AA) - Kastamonu'nun Araç ilçesi Tavşanlı köyü sınırına yakın alanda çıkan orman yangınının olduğu bölgede soğutma çalışmaları sürdürülüyor.

Valilikten yapılan yazılı açıklamaya göre yangın dün saat 16.00 sıralarında çıktı.

Söndürme çalışmalarına Zonguldak, Bursa, Antalya Manavgat, İstanbul ve Balıkesir orman işletmelerine ait 5 helikopter, çoğunluğunu Kastamonu merkez ve ilçe orman işletmelerine ait olmak üzere Bolu, Ankara, Zonguldak, Amasya ve Sakarya'dan gelen 31 arazöz ile çok sayıda su ikmal aracı katıldı.

Söndürülen yangının ardından bölgede soğutma çalışmaları devam ediyor.

Yangın söndürme çalışmalarına 30 teknik eleman, 75 işçi, 20 memur, 50 mükellef ve 15 jandarma personeli katıldı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu