Kastamonu’da yaya üstgeçidinin tabliye montajı yapıldı

KASTAMONU (İHA) – Kastamonu'da yayaların geçmekte güçlük çektiği Şehirlerarası Otobüs Terminali karşısında bulunan alana üst geçidin tabliye montajı...

KASTAMONU (İHA) – Kastamonu'da yayaların geçmekte güçlük çektiği Şehirlerarası Otobüs Terminali karşısında bulunan alana üst geçidin tabliye montajı yapıldı.

Kastamonu Belediyesi tarafından Kuzeykent Mahallesi 57. Alay Bulvarı üzerinden Kastamonu Eğitim ve Araştırma Hastanesi ile Yongapan Sitesi geçişini birbirine bağlayan alana, yayaların geçebilmesi için üst geçidin monte edilmesine başlandı.

Kastamonu Belediyesi tarafından 57. Alay Yolu Caddesi'nde yapılan yaya üstgeçidinin taban bölümünü oluşturan çelik tabliyenin montajı yapıldı. Ekipler montajı kısa sürede bitirip, üstgeçidin faaliyet göstermesi için çalışmalarını sürdürüyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı