Kastamonu'da ormana giden kişinin kaybolması

Ot toplamak için ormana giden ve dünden beri kendisinden haber alınamayan yaşlı adamı arama çalışmalarına, kar yağışı nedeniyle ara verildi

KASTAMONU (AA) - Kastamonu'nun Bozkurt ilçesinde ormana gitmek için evinden ayrılan ve kendisinden haber alınamayan kişiyi arama çalışmalarına, etkili kar yağışı sebebiyle ara verildi.

İbrahim köyünün Koçcuvaz Mahallesi'nde yaşayan Yıldırım Özkan (82), dün ot toplayacağını söyleyerek evinden ayrıldı. Akşam eve dönmemesi üzerine Özkan'ın yakınları, İlçe Jandarma Komutanlığına kayıp ihbarında bulundu.

Ailenin talebi üzerine Jandarma, Kastamonu İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü (AFAD) ve Ulusal Medikal Kurtarma Ekibi (UMKE) ile köylüler, çevrede arama yaptı.

Ekipler, kar yağışının etkisini artırması üzerine çalışmalara ara verdi.

Arama çalışmalarına yarın devam edileceği belirtildi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL