Kastamonu'da mobilya atölyesinde yangın

Sobayı yakmak için dökülen tinerin alev alması sonucu çıkan yangında yaralanan işçi hastaneye kaldırıldı

KASTAMONU (AA) - Kastamonu'da mobilya atölyesinde çıkan yangında bir işçi yaralandı.

Eski Sanayi Sitesi'ndeki mobilya atölyesinde sobayı yakmak için dökülen tinerin alev alması sonucu yangın çıktı.

Çalışanların haber vermesi üzerine alevlere Kastamonu Belediyesi İtfaiyesi, Orman Bölge Müdürlüğü ve İl Özel İdaresi ekipleri müdahale etti.

Tinerin alev alması sırasında vücudunda yanıklar oluşan atölye çalışanı Cemil Çabuk (30), Kastamonu Devlet Hastanesinde tedavi altına alındı.

Yaklaşık 3 saat süren çalışmanın ardından söndürülen yangında atölye kullanılamaz hale geldi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE