Kastamonu'da iki arkadaş boğulma tehlikesi geçirdi

KASTAMONU (AA) - Kastamonu'nun Çatalzeytin ilçesinde denize giren iki kişi boğulma tehlikesi geçirdi.Edinilen bilgiye göre, Eskişehir'den tatil yapmak için...

KASTAMONU (AA) - Kastamonu'nun Çatalzeytin ilçesinde denize giren iki kişi boğulma tehlikesi geçirdi.

Edinilen bilgiye göre, Eskişehir'den tatil yapmak için Çatalzeytin'e gelen Kadir Ceylan (22) ile Halil Doygun (22), serinlemek için Ginolu Koyu'nda denize girdi.

Boğulma tehlikesi geçiren Ceylan ve Doygun çevredeki vatandaşların yardımıyla denizden çıkartıldı.

112 Acil Servis ekiplerince Çatalzeytin Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Ceylan ve Doygun burada yapılan ilk müdahalenin ardından Kastamonu Devlet Hastanesi'ne sevk edildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu