Kastamonu'da gıda zehirlenmesi

Taşköprü ilçesinde çiğ köfte yedikten sonra rahatsızlanan 15 ortaokul öğrencisi tedavi altına alındı

KASTAMONU (AA) - Taşköprü ilçesinde 15 ortaokul öğrencisi rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı.

Atatürk Ortaokulunda öğrenim gören 15 öğrenci, okulun yanındaki çiğ köfteciden yedikleri çiğ köfte ve ayrandan zehirlendikleri şüphesiyle Taşköprü Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Gıda zehirlenmesi teşhisi konulan öğrencilerin tamamı ayakta tedavilerinin ardından taburcu edildi.

Konuyla ilgili soruşturma başlatıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL