Kastamonu'da çıkan yangında 3 ev ve samanlık zarar gördü

KASTAMONU (AA) - Kastamonu'nun Cide ilçesinde çıkan yangında 3 ev ve samanlık yandı.Alınan bilgiye göre, Kezağzı köyü Mödüllü Mahallesi'nde Seyfettin...

KASTAMONU (AA) - Kastamonu'nun Cide ilçesinde çıkan yangında 3 ev ve samanlık yandı.

Alınan bilgiye göre, Kezağzı köyü Mödüllü Mahallesi'nde Seyfettin Turgut'a ait evde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Kısa sürede büyüyen yangın, yakınındaki Remzi Turgut ve Yakup Turgut'a ait evler ile Selahattin Turgut'a ait samanlığa sıçradı.

İhbar üzerine olay yerine sevk edilen Cide Belediyesi ve Orman İşletme Müdürlüğüne ait ekipler ile vatandaşlar, yangına müdahale etti.

Yangında Seyfettin ve Remzi Turgut'a ait evler ile Selahattin Turgut'a ait samanlık tamamen yanarken Yakup Turgut'a ait evde maddi hasar oluştu.

Yaz aylarında kullanılan evlerin boş olduğu belirtildi.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?