Kastamonu'da arının soktuğu kişi öldü

KASTAMONU (AA) - Kastamonu'nun Azdavay ilçesinde arının soktuğu kişi yaşamını yitirdi.Seda köyünde yaşayan Abdullah Hanife'yi (60), bahçedeki kovanlarına...

KASTAMONU (AA) - Kastamonu'nun Azdavay ilçesinde arının soktuğu kişi yaşamını yitirdi.

Seda köyünde yaşayan Abdullah Hanife'yi (60), bahçedeki kovanlarına bakarken arı soktu.

Eve geldiğinde rahatsızlanan Hanife, ambulansla Devrekani Devlet Hastanesine kaldırıldı. Hanife, buradaki müdahaleye rağmen kurtarılamadı.

Hanife'nin cenazesi, Seda köyündeki aile mezarlığında toprağa verildi.

Köy sakinlerinden Mustafa Karaçam, AA muhabirine, Hanife'nin telefonla arayarak arılarının dağılması nedeniyle yardım istediğini söyledi.

Yanına gittiğinde birkaç arının soktuğunu söylediğini belirten Karaçam, "Hastaneye götürmek istediğimizde bir şikayeti olmadığını belirterek gitmedi. Bir süre sonra mide bulantısı başlayınca ambulans çağırdık. Hastanede yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamadı." dedi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL