Kasımpaşa, MKE Ankaragücü maçına hazır

- Sakatlık geçiren Josue Sa, antrenmanı yarıda bıraktı


İSTANBUL (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında yarın MKE Ankaragücü'ne konuk olacak Kasımpaşa, hazırlıklarını tamamladı.

Lacivert-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, Kemerburgaz Tesisleri'nde, teknik direktör Mustafa Denizli yönetiminde gerçekleştirilen antrenmana sakatlığı bulunan Loret Sadiku'nun katılmadığı belirtildi.

Antrenmanda hafif sakatlık geçiren Josue Sa'nın ise çalışmayı yarıda bıraktığı aktarıldı.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?