Edinilen bilgiye göre, yayalaştırılan Zafer Meydanında takma isimler yazılı telefon numarasının yer aldığı kartvizitleri atarak giden Mahmut Sami Ö.(32), polis tarafından yakalandı. Şahsın aynı suçtan bir ay içerisinde 6. kez yakalandığı ve farklı suçlardan 16 kaydı bulunduğu öğrenildi. Sağlık kontrolünün ardından 'Fuhuşa aracılık etmek' suçlamasıyla adliyeye sevk edilen şahıs tutuklanarak Konya E Tipi Kapalı Cezaevine gönderildi.
Kartvizit atarken yine yakalandı
Konya’da, fuhuş için telefon numarası yazılı kartvizitlerden atan bir kişi aynı suçtan bir ay içinde 6. kez yakalanınca tutuklandı.
POLİS-ADLİYE Haberleri
Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu