Kartepeliler Kent Meydanı’nda bayramlaştı

Kartepe'de geleneksel ilçe bayramlaşması bu yıl Kent Meydanı'nda gerçekleştirildi.

Kartepe'de geleneksel ilçe bayramlaşması bu yıl Kent Meydanı'nda gerçekleştirildi.

Bayramlaşma etkinliğine Kartepe Belediye Başkanı Mustafa Kocaman, İlçe Emniyet Müdürü Oğuz Olgun, İlçe Jandarma Komutanı Özkan Bakır, belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri, Kartepe Muhtarlar Derneği Başkanı Hüseyin Türker, siyasi parti temsilcileri, muhtarlar ve vatandaşlar katıldı.

Programda konuşan Başkan Kocaman, "Herkesin Kurban Bayramı'nı en içten dileklerimle tebrik ediyorum. Rabbim ibadetlerimizi kabul eylesin. Son günlerde ilçemiz turizm bakımından hareketlendi. İlçemiz çok rağbet görmektedir. İlçemize gelenler bir şok etkinlikten faydalanmaktadır. Herkesin burada emeği vardır. İnşallah nice bayramlara birlikte ulaşırız" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek