Kartepe’de bahar pikniği düzenlendi

Kartepe'de düzenlenen bahar pikniği renkli görüntülere sahne oldu. Etkinliğe katılan Kartepe Belediye Başkanı Mustafa Kocaman da katıldı.

Kartepe'de düzenlenen bahar pikniği renkli görüntülere sahne oldu. Etkinliğe katılan Kartepe Belediye Başkanı Mustafa Kocaman da katıldı.

Ordu Korgan İlçesi Belalan Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği'nin düzenlediği bahar pikniği etkinliğine Kartepe Belediye Başkanı Mustafa Kocaman da katıldı. Belalan Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Abdullah Duran, yaptıkları çalışmalar hakkında Kocaman'a bilgi verdi. Derneğin etkinliklerinden ve çalışmalarından dolayı teşekkür eden Kartepe Belediye Başkanı Mustafa Kocaman, "STK'larımız hemşehri derneklerimiz ve faaliyetleri; kültürümüz, gelenek ve göreneklerimizin yaşatılması, birlik, beraberlik ve dayanışma açısından çok önemli bir sorumluluğa katkı sağlamaktadır. Bu sebeple bu tür organizasyonlar da çok kıymetlidir. Emeği geçen herkese teşekkür ederim. Destek ve iş birliğimiz devam edecektir" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ