Kargoyla sahte içki transferi polise takıldı

İstanbul'dan Konya'ya getirilen 45 bin TL değerindeki 500 şişeden fazla sahte içki polisin çalışması sonucu ele geçirildi

İstanbul'dan Konya'ya kargoyla koliler halinde getirilen sahte içkiler, polis tarafından ele geçirildi. Olayla ilgili olarak 2 şüpheli yakalandı. Konya Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele (KOM) Şube Müdürlüğü Mali Şube Amirliği ekipleri İstanbul'dan Konya'ya sahte içki geleceği bilgisine ulaştı. Araştırma yapan polis, sahte içkilerin kargoyla yola çıktığı bilgisine ulaşmasının ardından merkez Selçuklu ilçesinde bulunan kargo şirketinin çevresinde tedbir aldı. Şüpheliler Hannan B. (54) ile Muzaffer K.'nin (45), kargodan sahte içkilerin bulunduğu kolileri teslim almasının ardından polis baskın yaptı. Yapılan baskında 2 şüpheli, sahte viski ve votkalarla ele geçirildi. İçki transferi sırasında kargo şirketinin durumu farketmemesi için kutuların ters çevrilmiş olması dikkat çekti. Uzmanlar tarafından incelenen 500 şişeden fazla viski ve votkanın tamamının sahte olduğu ortaya çıktı. 2 şüpheli, Konya Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilerek ifadeleri alınmak üzere KOM Şube Müdürlüğü'ne götürüldü. Olayla ilgili soruşturma devam ederken, Konya'ya gelen sahte içkilerin eğlence yerlerinde piyasaya sürüleceği öğrenildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti