Kardemir Karabükspor'da Eskişehirspor maçı hazırlıkları

Ligin 4. haftasında yarın deplasmanda Eskişehirspor ile karşılaşacak Kardemir Karabükspor hazırlıklarını tamamladı

KARABÜK (AA) - Spor Toto 1. Lig'in 4. haftasında yarın deplasmanda Eskişehirspor ile karşılaşacak olan Kardemir Karabükspor, hazırlıklarını tamamladı.

Çamlı Spor Tesisleri'nde teknik direktör Fikret Yılmaz yönetiminde gerçekleştirilen idmanda futbolcular ısınma hareketleri, taktik ve top kapma çalışması yaptı.

Kulüp Başkanı Sedat Namal da idmanı ziyaret ederek futbolcularla tanıştı.

Teknik direktör Yılmaz'la kısa süre sohbet eden Namal, lisansların çıkarılması için çalışmaların sürdüğünü söyledi.

Ellerinden gelenin en iyisini yaptıklarını aktaran Namal, bu zor durumu aşacaklarına inandıklarını belirtti.


AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler