Kardemir Karabükspor Teknik Direktörü İldiz:

- "Süper Lig'de kalıcı olabilmek için sağlam adımlarla ilerlemek gerekiyor"


KARABÜK (AA) - Spor Toto Süper Lig'in yeni ekiplerinden Kardemir Karabükspor'un teknik direktörü Yücel İldiz, Süper Lig'de kalıcı olabilmek için sağlam adımlarla ilerlemek gerektiğini söyledi.

İldiz, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Kardemir Karabükspor'a geçen sezonun yarısında geldiğini, kısa süre içinde çok çalışarak hedeflerine ulaştıklarını anlattı.

Kardemir Karabükspor'da daha önce de çalıştığını ve yine bu takımla şampiyonluk yaşadığını hatırlatan İldiz, "Geldiğimde taraftara 'geçmişte başardık yine başaracağız.' demiştim. Hep birlikte yine zorlu bir ligden çıktık. Önümüzdeki hafta içinde kulüp başkanımızla oturup konuşacağız. Zaman kaybetmeden yeni sezon için çalışmalara başlayacağız. Süper Lig'de kalıcı olabilmek için sağlam adımlarla ilerlemek gerekiyor." diye konuştu.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler