Kardemir Karabükspor İstanbul'a gitti

Yarın deplasmanda Fenerbahçe ile karşılaşacak kırmızı-mavili ekip, 3 eksikle İstanbul'a gitti

KARABÜK (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 9. haftasında yarın deplasmanda Fenerbahçe ile oynayacak Kardemir Karabükspor, İstanbul'a gitti.

Metin Türker Tesisleri'nde toplanan teknik direktör Igor Tudor ve futbolcular, kara yoluyla İstanbul'a gitti.

Sakatlıkları devam eden Alexe ve Kokalovic ile kart cezalısı Barış Baştaş'tan yoksun yola çıkan kafile, bugün İstanbul'da son antrenmanını yaparak kalacağı otelde kampa girecek.

Futbol şube sorumlusu Tolga Gül, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Fenerbahçe'nin çok zorlu bir rakip olduğunu, deplasmanda böylesine büyük bir camiayla oynamanın kolay olmayacağını belirterek, puan ya da puanlar almak için ellerinden geleni yapacaklarını kaydetti.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler