Karbonmonoksitten zehirlenen çift hastaneye kaldırıldı

ORDU (AA) - Ordu'nun Fatsa ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen çift, hastaneye kaldırıldı.Alınan bilgiye göre, Esme ve eşi Hasbi...

ORDU (AA) - Ordu'nun Fatsa ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen çift, hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, Esme ve eşi Hasbi Gülen’den haber alamayan yakınları, çiftin Kurtuluş Mahallesindeki evine kapıyı kırarak girdi.

Çifti yatak odasında baygın bulan yakınları, sağlık ekiplerinden yardım istedi.

Ambulansla Fatsa Devlet Hastanesine kaldırılan Gülen çifti, yoğun bakım servisinde tedavi altına alındı.

Çiftin, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri tespit edildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL