Karbonmonoksitten zehirlendiler

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi hastaneye kaldırıldı.

Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi hastaneye kaldırıldı.
Şükran Erkök (40), Yeşim Günyüzü Tilkioğlu (34) ve Özgür Tilkioğlu (6), merkez Selçuklu ilçesi Şeker Murat Mahallesi'nde, misafirliğe gittikleri evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Yakınları tarafından olay yerine çağrılan ambulansla Konya Numune Hastanesine kaldırılan 3 kişinin de hayati tehlikesinin bulunmadığı bildirildi. aa

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti