Karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi öldü

SİVAS (AA) - Sivas'ın Suşehri ilçesinde, bağ evinin odasında ısınmak için yaktığı mangaldan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi, hayatını...

SİVAS (AA) - Sivas'ın Suşehri ilçesinde, bağ evinin odasında ısınmak için yaktığı mangaldan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi, hayatını kaybetti.

Alınan bilgiye göre, Karşıyaka Mahallesi'ndeki bağ evine giden Celal Karşılar (69), uzun süre dönmeyince akrabası Ekrem Karşılar (18) bağ evine gitti. Tek odalı bağ evinin kapısını açan Ekrem Karşılar, Celal Karşılar'ı kanepe üzerinde hareketsiz buldu.

Bilgi verilmesi üzerine eve gelen sağlık ekipleri, Karşılar'ın hayatını kaybettiğini tespit etti.

Karşılar'ın ısınmak için odada yaktığı mangaldan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldüğü belirtildi.

Celal Karşılar'ın cenazesi otopsi için Suşehri Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL