karbonmonoksit gazından zehirlendiler

Konya'nın Seydişehir ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen çift hastaneye kaldırıldı.

Edinilen bilgiye göre, Pınarbaşı Mahallesi'nde oturan Hatice (85) ve Ziya Aras (85) çifti sobayı yakıp uyudu. Gece saatlerinde uyanan Hatice Aras, zehirlendiklerini fark ederek, komşularına haber verdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, ilk müdahalelerini yaptıkları yaşlı çifti Seydişehir Devlet Hastanesine kaldırdı. Yaşlı çift daha sonra Meram Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edildi. Ziya Aras'ın sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti