Konya’da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 6 kişi hastaneye kaldırıldı.
Olay, saat 06.30 sıralarında merkez Karatay ilçesi Nakipoğlu Mahallesi Seyyat Hamza Sokak’ta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, akşam saatlerinde sobayı tam söndürmeden yatan anne Şerife Gök, sabah kalktığında çocuklarının sobadan sızan gazdan etkilendiğini fark etti. Anne, kendisinde başlayan mide bulantısından şüphelenerek 112 Acil Yardım’ı aradı. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, karbonmonoksit gazından zehirlenen anne Şerife (33) ile çocukları Gülsude Naz (2), Rukiye Nur (5), Ali (9), Havva Nur (11) ve Mihriban Gök'ü (12) yaptıkları ilk müdahalenin ardından Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırdı. Karbonmonoksit gazından etkilenen ailenin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Karbonmonoksit gazından 6 kişi zehirlendi
Konya’da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 6 kişi hastaneye kaldırıldı
POLİS-ADLİYE Haberleri
Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR