Karayolları Genel Müdürlüğü 4 Bölge Müdürlüğü çalışma proğramı

ANKARA (AA) - Karayolları 4. Bölge Müdürlüğü, bölge müdürlüğüne bağlı bulunan şefliklerin kış çalışma programını Beypazarı 43. Şube Şefliği'nde...

ANKARA (AA) - Karayolları 4. Bölge Müdürlüğü, bölge müdürlüğüne bağlı bulunan şefliklerin kış çalışma programını Beypazarı 43. Şube Şefliği'nde düzenlenen törenle başlattı.

Karayolları Ankara 4. Bölge Müdürlüğü'ne bağlı şefliklerin kış dönemi çalışma proğramını Bölge Müdürü İlhan Aytekin açıkladı.

Aytekin, beraberinde bölge müdür yardımcıları ve bölge şeflerinin katılımıyla ve kış çalışma programında yer alacak işçilerle birlikte Beypazarı 43. Şube şefliği önünde kurban kesip, dua etti.

Aytekin görevli personele şunları söyledi:

"Lütfen işinizi en iyi şekilde ciddiye alarak ve önemseyerek yapmanızı rica ediyorum. Hiç kimse yaptığı işi küçümsemesin. Bu kurum, 70 yıldır ülkemizin en önemli kurumlarından biridir. Biz 70 Milyona sürekli yolu açık tutmak üzere; çalışıyoruz. Bu çok değerli bir çalışmadır. Bu bilinçle çalışmanızı istiyoruz. Ailemizden, zamanımızdan fedakarlık yaparak çalışıyoruz, karayolculuk budur, karayolculuk ruhu budur. Sizlere tekrardan kazasız belasız çalışmalar diliyorum."

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE