Karatay Belediyesi Köprübaşı misafirhanesinde gerçekleşen istişare toplantısına, mahalle muhtarları, daire müdürleri ve başkan yardımcıları katıldı. Toplantıda konuşan Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, yerel seçimlerin ardından 108 olan mahalle sayısının 55'e düştüğünü ve hizmetin daha hızlı ulaştığını söyledi. Belediyelerin halk ile diyalogunu sağlayan, mahallelerde yaşanan sorunları belediyelere ileten muhtarlarla gönül bağı oluşturduklarını belirten Başkan Hançerli, “Şimdiye kadar olduğu gibi bundan sonrada mahallelere hizmet noktasında muhtarlardan yardımcı olmalarını isteyeceğiz. Uzun bir zamandır ilçede bulunan ana arterlere hizmet noktasında hiç bir girişim olmadı, 2009 yılı içerisinde Karakayış, Bulgur İmam, Keçeciler ve Küfe Caddelerinde yol genişletme çalışmaları yapıldı. İlçemizin çehresi sağlık, eğitim ve çevre düzenlemeleriyle değişti” dedi.
Başkan Hançerli, bu hizmetlerin muhtarların desteğiyle yapıldığını vurgulayarak, bu yılda aynı destekle, yarı olimpik yüzme havuzunun yapımına başlanılacağını, İşgalaman, Büyüksinan ve Küçüksinan Mahallelerinde de toplu konut çalışmalarının startını vereceklerini sözlerine ekledi.