Karatay'da karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü

Konya'da karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi öldü.Alınan bilgiye göre, Mümün Selçuk (89), yakınları tarafından yalnız yaşadığı...

- Konya'da karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi öldü.

Alınan bilgiye göre, Mümün Selçuk (89), yakınları tarafından yalnız yaşadığı merkez Karatay ilçesi Hamzaoğlu Mahallesi'ndeki evinde hareketsiz şekilde bulundu.

Olay yerine çağrılan sağlık ekipleri, Selçuk'un karbonmonoksit gazından zehirlendiğini belirledi.

Ceset, otopsi İçin Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.

Selçuk'un komşusu Memiş Baş, eve girdiklerinde sobanın devrildiğini gördüklerini ifade etti. Baş, Selçuk'un oğlunun olaydan yarım saat önce eve geldiğini, ikinci gelişinde bu manzarayla karşılaştıklarını söyledi.

AA

POLİS-ADLİYE Haberleri

ATSO Başkanı Ali Bahar Davasında Şok İddia: Eşim İtilmiş Olabilir
Markette başörtülü kadınlara kıyafetleri üzerinden sözlü taciz
Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı