Karatay’da hizmet içi eğitim seminerleri sona erdi

Karatay Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen 2009 yılı hizmet içi eğitim programları sona erdi.

Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, yaptığı yazılı açıklamada, 9?13 Kasım tarihleri arasında Selçuk Üniversitesi öğretim üyeleri tarafından belediye personeline verilen seminerlerin olumlu geçtiğini belirtti.

Belediye personelinin motivasyonunun sağlanması açısından hizmet içi eğitim seminerlerinin faydalı olduğunu ifade eden Hançerli, 1 haftadır devam eden seminerlerin personelin çalışma temposuna olumlu sonuçlar kazandıracağını vurguladı. Hançerli, bu tür seminerlerin belli periyotlar dahilinde devam edeceğini bildirdi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?