Karatay'da eğitim seminerleri

Karatay Belediyesi 2007 yılı ikinci 6 aylık hizmet içi eğitim seminerlerine başladı.

Hizmet içi eğitim seminerinde açılış konuşması yapan Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, "Hizmet kalitemizi artırmak amacıyla böyle bir hizmet içi eğitime ihtiyaç duyduk. Değişen ve gelişen hizmet anlayışı konusunda bilgi kazanmak ve bu süreçte etkili ve verimli olabilmek için gerekli bilgi, beceri ve davranışları kazanmak amacıyla eğitim seminerlerine ihtiyaç vardır. Belediyemizde personele gerekli yeterlilikleri kazandırmak için yapılan hizmet içi eğitimin önemi her geçen gün biraz daha artmaktadır. Başarılı ve daha bilinçli bir personelle gerçekleştirilmesi mümkün olan hizmetlerde tecrübe, eğitim ve inanç gereklidir. Bu eğitim ve inancı verebilmek için yapılan seminerler uygulamalarımızdan birisidir” dedi.

Eğitim seminerleri çerçevesinde Selçuk Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyoloji Bölüm Başkanı Prof. Dr. Abdullah Topçuoğlu ve İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı Yrd. Doç. Dr. Göksel Şimşek, insan ilişkileri ve etkili iletişim kurma sanatı hakkında bilgi verecek. Karatay Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından Hizmet İçi Eğitim Planı çerçevesinde hazırlanan seminerler 2 hafta sürecek.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?