Karatay’da alışveriş merkezlerine nitelikli eleman

Konya’nın merkez Karatay İlçe Belediyesi’nin nitelikli eleman yetiştirme projesinde eğitim gören kursiyerler alışveriş merkezlerinde staj yapmaya başladı.

Karatay Belediyesi’nin Avrupa Birliği’nden (AB) hibe alarak başlattığı nitelikli eleman yetiştirme projesi KARMEK Merkez binasında devam ediyor. Kursiyerlere perakendeciliğe giriş, pazarlama ve satış, nezaket, beden dili, raf yerleşimi, hijyen, mağazalarda teknoloji ve bilgi işlem, personel yönetimi, işçi sağlığı ve iş güvenliği dersleri veriliyor. Teorik eğitimlere devam eden kursiyerlere pratik yaparak alışveriş merkezlerinde staj yapmaya başladı.

Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, proje kapsamında belirlenen 300 kursiyerin 2 aylık dönemler halinde aldıkları eğitimle staj yapmaya başladığını söyledi. Gerçekleştirilen projeyle bir yandan perakende satış yapan işletmeler için nitelikli eleman kazandırılırken diğer yandan işsizlere iş imkanı sunduklarını kaydeden Başkan Hançerli, “Amacımız gençlerin günümüz şartlarına uygun meslek sahibi olmalarını ve işgücü piyasasında istihdam edilebilirliklerini sağlamak” dedi.

Başkan Hançerli, AB tarafından desteklenen hibe programları çerçevesinde 1 milyon 156 bin euro alarak, Karşehir Pazar Market, Mevlana Müzesi çevre düzenlemesi ve KARMEK Merkez binasını yaptıklarını sözlerine ekledi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?