Karatay'a alınan araçlar tanıtıldı

Karatay Belediyesi yeni alınan 43 adet hizmet aracını gerçekleştirdiği törenle tanıttı.

Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, törende, yeni araçlar ile hizmet kalitelerini artırdıklarını belirtti.

2004-2009 yılları arasında 43 yeni araç alarak hizmet kalitesini yükselttiklerini ve bunun bir rekor olduğunu ifade eden Hançerli, borcu olmayan yatırım yapan bir belediye olmanın gururunu yaşadıklarını kaydetti.

 

Hançerli, kullanılan hizmet binalarının da bu dönemde tamamlandığını belirterek, ''Alet çalışıyor, el övünüyor'' dedi.

Konuşmaların ardından Karatay Belediyesi araç filosuna yeni alınan 43 araç, Vali Yardımcısı ve Karatay Kaymakam Vekili Erdoğan Ülker ve Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli'nin ilk kontağı çevirmelerinin ardından konvoy halinde şehir turuna çıktı.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?