Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, yaptığı yazılı açıklamada, yapılan anketlerde vatandaşların en çok yeşil alan ve park isteğinin ön plana çıktığını, kendilerinin de belediye olarak vatandaşların isteği doğrultusunda çalışmaları yürüttüklerini belirtti.
Karatay Belediyesi olarak yeşil alan ve park yapımına büyük önem verdiklerini ifade eden Hançerli, şunları kaydetti:
''4 yıl içerisinde yaklaşık 60'ın üzerinde park tamamlanarak vatandaşların istifadesine sunuldu. Bu parklar toplu konutların olduğu alanlara ve diğer mahallelere eşit olarak dağıtıldı. 2008 yılında da 42 adet park daha yapılacak. Dolayısıyla bu dönem içerisinde yapılan parkların sayısı 100'ü aşmış olacak. Belediye olarak Karatay'a yeni bir yüz kazandırma gayesi ile yeni yolların açılmasından, toplu konut alanların yapılmasına, sağlık ocaklarının yapılmasına kadar birçok alanda önemli çalışmalara imza attık. Bu çalışmalarımız bundan sonra da devam edecek.''