Karatay zabıtasından bayram denetimi

Karatay Belediyesi’ne bağlı Zabıta ekipleri Karatay’da faaliyet gösteren şekerci esnafını ve lokantaları denetledi.

Ramazan Bayramına sayılı günler kala çarşı pazarda alış veriş telaşı yaşanırken, Karatay Belediyesi’ne bağlı Zabıta ekipleri Karatay’da faaliyet gösteren şekerci esnafını ve lokantaları denetledi. Karatay Belediyesi Zabıta Ekipleri yaptığı denetimlerde halkın hijyen ve sağlıklı gıda tüketimlerinin sağlanması, ürünlerin son kullanma tarihlerinin uygunluğu, işyerinde hijyenik şartların uygun olması, çalışanların sağlık karnelerinin kontrolü, satılan ürünlerin sağlıklı şekilde verilmesi ve üzerinde birim fiyatının bulunması gibi hususlarda denetimlerini yoğunlaştırdıklarını ayrıca işyerlerinin ruhsat kontrollerinin de yapıldığı ifade edildi. Konu ile ilgili açıklama yapan Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, yapılan denetimlerle, vatandaşların huzurlu, sağlıklı ve hijyen kurallarına uygun bir şekilde alış veriş yapmalarını sağlamayı amaçladıklarını belirterek, kurallara uymayan iş yeri sahipleri hakkında yasal işlem yapılacağını kaydetti. Yapılan denetimlerin cezalandırmadan çok esnafımızı ve vatandaşlarımızı bilinçlendirmeye ve yaşanan aksaklıkların giderilmesine yönelik olarak gerçekleştirildiğini söyleyen Başkan Hançerli denetimlerin sürekli olarak devam edeceğini söyledi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?