Karatay Konya’nın cazibe merkezi oluyor

AK Parti Karatay İlçe teşkilatı hafta sonu düzenlenen iftar programında mahalle temsilcilerini bir araya getirdi.

İftar programına Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, AK Parti İl Başkan Yardımcıları Necip Çimen ve Mehmet Sümer, Belde Belediye Başkanları, Kadın ve gençlik kolu üyeleri ile mahalle temsilcileri katıldı. Düzenlenen iftar programının sonuna doğru söz alan Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli; “Bir taraftan rahmet ve mağfiret ayı olan Ramazan ayı içerisindeyken, bir taraftan da genelde ve yerelde hemşehrilerimize hizmet etmenin gayreti içerisindeyiz. Hemşehrilerimizin teveccühleri doğrultusunda güvenlerine layık olmak adına mahalle temsilcilerimiz, ilçe yönetimimiz, belediye ve il genel meclis üyelerimize kadar hizmetin içerisindeyiz” dedi. Geçtiğimiz yıla oranla bu yıl Karatay’da çok daha fazla işlerin yapıldığını dile getiren Başkan Hançerli, bu dönemde de hizmet için burada olduklarını söyledi. yüzde64 lük oy oranıyla bir tempo yakaladıklarını ve şu anda yüzde 68 ve yüzde 70 lere varan oy oranının hakkını vermek için biraz daha fazla gayret etmek gerektiğini vurgulayan Hançerli, yeni dönemde de Hz. Mevlana’nın diyarına yine hizmetin en iyisini ve en hızlısını sunmayı hedeflediklerini belirtti. Ardından söz alan AK Parti Karatay İlçe Başkanı İsa Küçükkerniç, iftar programına katılan mahalle temsilcilerine hizmetlerinden dolayı teşekkür ederek, halkın kendilerine sunduğu teveccühü layıkıyla yerine getirmek için el birliği ile çalışacaklarını ve bu çalışmada AK Parti Karatay ilçe teşkilatında görev alan her kese büyük işler düştüğünün altını çizdi. Son olarak söz alan Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, güzel bir Ramazan ayını Konya’da dolu dolu yaşadıklarını ifade ederek, ihtiyaç sahiplerinin kapılarının çalındığı, gönüllerin zenginleştirildiği, nefislerin terbiye edildiği ve Ramazan’ın sırrına erişilmeye çalışıldığını söyledi. Karatay Konya’nın tarihi bir merkezi ve Konya’nın merkezinde yer alan bir bölge olduğunu belirterek, Karatay ilçesinin ihmale uğraması noktasında zincirleri kırdığını ve tekrar Konya’nın cazibe merkezi olma yolunda ciddi adımlarla ilerlediğini vurguladı. Hz. Mevlana’yı içerisinde barındıran Karatay’a 2 buçuk milyon ziyaretçinin geldiğini ifade eden Akyürek, İstiklal Harbi şehitliği abidesi, Ali Ulvi Kurucu Caddesi, Adliye binası, Toplu konutlar, KTO-Karatay Üniversitesi, 2010 yılında başlanacak olan Karatay Bölge Hastanesi ve yine 2010 yılında raylı sistemin ihaleye çıkacak olması ve sayılamayacak hizmetlerle yapılan çalışmaların ne kadar büyük boyutlara ulaştığının göstergesi olduğunu belirtti. Karatay’ın bu aşamaya gelmesinde hepinizin emeği var diyen Başkan Akyürek sevgi, ilgi ve işbirliği olmazsa bu güzellikler ortaya çıkmazdı dedi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?