Konu ile ilgili bir açıklama yapan Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, belediye hizmet binası çevresi, Adalet parkı ile yapımı tamamlanan ve açılışa hazır olan Olimpiyat parkında yaklaşık 40 bin adet Lale ve Sümbül soğanı dikildiğini ve ayrıca 3.500 adet de Hercai (menekşe) çiçeğinin dikiminin yapıldığını söyledi. Bahar aylarında parklarda çiçek açarak Karatay’ı süsleyecek olan Lale ve Sümbül soğanlarının çiçek açmaları için uzun ve serin bir döneme ihtiyaçları olduğunu ve bu yüzden sonbahar yada kış aylarında dikilmelerinin önemine değinen Başkan Hançerli, bu çiçeklerin fiziksel özellikleri ideal olan yumuşak toprakları tercih ettiğini vurguladı. Bahar aylarının başlamasıyla birlikte Lale ve Sümbül’lerin açmaya başlayacağını ve Karatay’da parkların bir renk cümbüşüne bürüneceğini ifade eden Hançerli, Park Bahçeler Müdürlüğünün çalışmalarının devam ettiğini belirtti.
Karatay da baharı lalelerle karşılayacak
Karatay Belediyesi yeşil alanlarda yaptığı çalışmayla bahar aylarını lale ve sümbüllerle karşılayacak.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?